bättre

Ja idag mår jag ändå bättre....min mamma och pappa måste vara världens underbaraste
Mamma ringde idag och sa att dom tar Oliver efter nyår...eller när Danne börjar att jobba igen...han är ledig från 18 dec till 11 jan...ska bli sååå skönt!
Vi ska helt enkelt hjälpas åt med voffi, antagligen bor han här när danne är ledig o hos mor o far när jag är ensam...det löser sig helt enkelt...så nu vill jag bara att sprutorna ska hjälpa så han slipper ha ont....

Men nu måste jag ta hand om min lille så jag hinner inte printa mer

Kommentarer
Postat av: Sandra S

Hejsan hoppsan! Snubblade in på din blogg ;) Roligt o läsa vad ni pysslar med på dagarna.. Men du läser om din vovve.. Så ledsen blev jag, mycket känslor som kommer tillbax från det att jag hade min egen golden Jason.. Ville även passa på att tala om för dig att tveka inte att höra av dig om du behöver hjälp! Kram Kram

2008-12-09 @ 19:33:07
Postat av: Snoppan

Hej!

Tack för inlägget.

Det blir fullt upp för mig med i helgen, tycks aldrig få tid att träffa alla. Men vi får ses typ nästa år (fan vad långt det känns) när allt har lugnat ner sig med helger och allt.

Kan knappt tro att Er lilla sötkorv blir ett år!! Vad tiden går fort, det är helt sjukt!



Hoppas att ni får en fin vecka!



Krama!!

2008-12-09 @ 21:32:41
URL: http://purplegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0