Badat hund

Jopp, var ute med honom när han o jag åkte till posten och hämtade två mega kartonger med ljusgrejjer som vi alla beställde när jag hade partyt. Massa grejjer o massa kul!!!=) Carro, du måste öppna skålen här så jag får se hur den ser ut, kartongen är hur som helst sin stor! =) Men iaf, då var jag ute med oliver o sen blev det borstning och så hjälpte Danne mig att lyfta i honom i badkaret....det är INTE voffens bästa men han står väl ut =)
sen var det blött i hela lägenheten kan man väl säga =)

Imorse var det bvc som gällde, 1års kontroll med läkare och vaccination. Det började med att vi fick vänta en timme med att komma in för läkaren fick åka iväg på nått akutfall....men liam röjjde och charmade i väntrummet o vi hade inte bråttom så det var lugnt =) sen in o väga o mäta osv.....nu väger han 12,6 kilo och är 77,3 cm =) läkaren tyckte han var så dukig o trygg osv osv o jag var stolt som en tupp of course....det var nog Danne oxxo, för jaa, han var ju med upp eftersom han är ledig. När det var dax för sprutan satt han snällt i mittknä och rörde inte en fena vid sticket. Hur super duktig som helst och det bästa av allt är att han inte verkar bli sjuk av sprutan heller! Sist fick han feber typ direkt o nu är allt som vanligt.....en aning gnällig men det kan lika gärna vara för att han är trött, slipper han febern blir jag glad =)
Just nu sitter han i badkaret o plaskar o pappa Danne sitter bredvid.
Pappa Danne jaa, hmm, jaa han är inte alltid så himla smidig o smart så ibland blir jag mörkrädd för hur han inte tänker sig för angående vissa saker....då lackar veronica här ur ett tag....nu är det lugnt men jag tycker fortfarande att det är riktigt onödigt! så det så!
Fick jag det sagt oxxo! =)=)

När Liam badat klart o nannat kudden så ska jag o danne ge oss ut på balkongen ch pynta med det vi köpte igår, hann inte igår o idag har vi varit sega osv. O så är det lite enklare när inte Liam vill vara med där ute o röjja =)

Nu hör jag att dom börjar bli klara så jag kanske ska göra ett inhopp o göra en välling eller nått annat skojjigt.....

Puss heje ses sen carroooooooo=)

Kommentarer
Postat av: Carro

Haha! Du e bra rolig du:D Nu ska ja ringa dig o se om du vill snacka lite.. Eller så tar vi d imon. Du e ju ändå på julbord liksom. Jaja.. Får se hur ja gör:) Pussis!!

2008-12-06 @ 20:35:15
URL: http://milfens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0