Åh vad snälla ni är!

Vilka vänner va??!! Alla (nåja, nästan iaf) erbjuder sig att ställa upp och hjälpa till med min lilla voffi!! Det värmer så oerhört!!
Sen vill jag inte låsa upp någon men när så många är villiga att hjälpa kan man ju kanske fråga alla en gång var så blir det inte så tufft för någon....
Just för stunden har jag kopplat av lite...vet att han är hos mor o far o har det bra, idag hämtade jag honom vid halv tolv o åkte till Karin o Albin (för övrigt gör Albin oxxo crazy legs nu!!!haha) sen lämnade jag honom hemma hos pappa vid fyra...så det var bra, imorn blir det kanske bara en promenad men det är ju alltid något. Får ta en dag i taget liksom.
Gårkvällen var bara fylld av uppgivenhet, sorg vid insikten om att min älskade voffi kanske inte får finnas så länge till och besvikelse. Känner att gråten ligger och lurar ikväll oxxo även om jag inte gråtit ännu....o jag vill inte göra det heller, orkar inte idag....en annan dag. Var bara så skönt o se honom idag o kramar hans mjuka fina päls....min vita ängel!!

Förstår dig Sandra S....läste ett inlägg från en kompis för ett tag sen om en sjuk häst, samma sjukdom som min häst som jag fick ta bort, o snacka om flashbacks...usch....vet ju hur mycket ni fick styra med Jason oxxo, och det är så tragiskt när det blir så här...
Men tycker vi får ses snart!!! Hoppas Wille mår bra!!

Nu ska jag nog gå och lägga mig....fastnade här o läste "Heja Abbe"...länkad hos mig som finaste bloggen....den är så fin!

Men nu ska jag kika på min underbara son!!!

Ps. Carro, nu gör han Crazy Legs när man frågar om han kan....ASASASASgulligt!!!!! =)=)

älskar mina grabbar

puss heje

Kommentarer
Postat av: Malin

Kära lilla gumman. Du behöver inte känna så. Det är klart att du tackade. Men det är inte det viktiga. Huvudsaken är att du mår bra nu!För mig är det självklart att ställa upp i sådana situationer.Tusen kramar till dig från mig!!!

2008-12-10 @ 09:35:23
URL: http://titansmatte.blogg.se/
Postat av: Carro

Hahah! Alvin is the SHIT!! Startat värsta trenden liksom;)

2008-12-10 @ 13:48:08
URL: http://milfens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0